Google AdWords

Chcesz, by Twoja witryna internetowa, sklep, blog czy może poradnik był widoczny w internecie, ale męczy Cie pozycjonowanie organiczne? Zastanawiasz się, czemu niektóre wyniki różnią się od pozostałych w Google? A może po prostu pozycjonowanie organiczne Ci nie wystarcza i chciałbyś rozszerzyć zakres działań? Jeżeli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to znaczy że Google AdWords jest dla Ciebie, a w tym artykule odpowiemy na Twoje wątpliwości.

A więc po kolei – o co chodzi z tym Google AdWords?

Słowem wstępu warto powiedzieć, czym w ogóle jest Google AdWords, o którym będziemy tu pisać. To płatny system reklamowy stworzony przez firmę Google, który pozwala wyświetlać konkretne podstrony serwisów jako linki sponsorowane, odróżniające się od pozostałych dopiskiem "Reklama" bądź "Sponsorowane". No i jeszcze jedno – są zawsze wysoko, na pierwszej stronie wyszukiwań. W przypadku produktów – dodatkowo wyświetlana jest grafika przedstawiająca asortyment.

Oczywiście to nie jedyne sposoby prezentacji, gdyż jak podaje Google, możliwe są tekstowe reklamy w wyszukiwarce, reklamy graficzne, reklamy wideo w YouTube, a także te mobilne w aplikacjach.




Płatny system reklamy? W jaki sposób? Czy moje pieniądze nie "zginą"?

Kiedy chodzi o pieniądze, każdy boi się je stracić, czy wydać na darmo. Dlatego jeżeli Google AdWords jest płatną formą reklamy, należy wyjaśnić za co płacimy i jak to działa.

Przede wszystkim w pierwszej kolejności należy pomyśleć nad miesięcznym budżetem, który jesteśmy w stanie wygospodarować na reklamę swojej firmy. Dla niektórych wystarczy kilkaset złotych miesięcznie, dla innych wydanie nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych to dobra inwestycja.

Nie martw się! W każdej chwili możesz zmieniać wysokość budżetu, modyfikować reklamy lub chwilowo wstrzymać kampanię.

Kiedy określimy już budżet, możemy założyć darmowe konto w usłudze Google AdWords i zacząć reklamę. Co ważne, płatność naliczana jest za efekty – płacisz tylko wtedy, gdy ktoś odwiedzi Twoją stronę internetową lub do Ciebie zadzwoni. Brzmi uczciwie, nieprawdaż?

Warto tu też zaznaczyć, iż Google opracowało profesjonalne narzędzia, dzięki którym wszystko jest udowodnione – posiadamy bowiem statystyki: ile osób reklamę zobaczyło, ile kliknęło w link, a ile potencjalnych Klientów zadzwoniło do Twojej firmy.

Płatność za efekty, czołówka w Google – super!

Zakładając sytuację że ustaliliśmy odpowiedni budżet dla swojej działalności, określiliśmy jakie reklamy będą się wyświetlać (oraz w jaki sposób), warto przeglądać wspomniane wcześniej statystyki i odpowiednio dopasowywać reklamy. Pamiętajmy, że rynek cały czas się zmienia, tak samo jak potrzeby Klientów, a wyniki wyszukiwań Google są jednymi z najbardziej dynamicznych.

Dodatkowo nie musimy ograniczać się jedynie do wyników lokalnych. Google AdWords pozwala na rozszerzanie profilu Twojej działalności, dzięki promocji w określonej odległości od Twojej lokalizacji, w wybranych regionach a nawet krajach. Ograniczenia? Nie istnieją!

Narzędzia Google

Podstawowe i ogólnodostępne narzędzia udostępnione przez Google

Galeria

Przykładowe zrzuty ekranowe

Formularz kontaktowy

Prześlij do nas maila a skontaktujemy się w możliwie najkrótszym czasie.

Informacje kontaktowe